تعمیر کرکره برقی در مشهد

تعمیر کرکره برقی در مشهد را به ایپاکو واگذاری نمایید. کیفیت مطلوب ، سرعت عمل و دقت بالا از ویژگی های ایپاکو است.

آشنایی با اصلی ترین علل عملکرد نامطلوب کرکره اتوماتیک در مشهد

کرکره برقی به دلایل گوناگونی خراب می شود و از کار می افتد. برای عیب یابی و رفع مشکلات کرکره اتوماتیک ، باید با علل خرابی هر یک از بخش ها آشنایی داشت. با شناسایی علل بروز مشکلات کرکره برقی می توان به تعمیر کرکره برقی اقدام نمود. برخی از دلایل عملکرد نامطلوب کرکره برقی را مرور می کنیم.

صدایی دلخراش در حین باز و بسته شدن کرکره

ایجاد صدایی دلخراش و غیرعادی در حین باز و بسته شدن کرکره ، حتماً علتی دارد. شاید نصب کرکره برقی به درستی انجام نشده است و بسیاری از اصول مهم در نصب آن رعایت نشده است. لذا در تعمیر کرکره برقی در امام حسین باید ریل های کرکره ، صفحه پلیت و آهن کشی را چک نمود و در صورت وجود مشکل ، به رفع آن اقدام نمود. این احتمال وجود دارد که صدای دلخراش از قسمت موتور باشد.

بیشتر بخوانید: کرکره مغازه

رفع مشکل بالا نرفتن کرکره اتوماتیک در مشهد

اگر درب کرکره بالا نرود ، باید به چک کردن موتور اقدام نمود. شاید موتور به صورت مقطعی داغ کرده است که موجب کار نکردن کرکره اتوماتیک شده است. وجود مشکل در فرستنده کرکره اتوماتیک از بالا رفتن کرکره اتوماتیک جلوگیری می کند.

موارد دیگری مانند شکستگی پیچ فنر سبب خرابی کرکره اتوماتیک و نیاز به تعمیر درب اتوماتیک می شود. زمانی که پیچ فنر می شکند ، صدای شدیدی ایجاد می شود که اگر در نزدیکی کرکره باشید متوجه این مسئله می شوید. برای رفع این مشکل به راحتی پیچ ها را عوض نموده و آنها را به درستی می بندند تا بالا رفتن کرکره امکان پذیر شود.

بیشتر بدانید!  راهنمای خرید کفش چرمی با دوام

تعمیر کرکره برقی در مشهد به دلیل پایین نیامدن کرکره اتوماتیک

در اکثر اوقات ، بروز مشکل در اتصالات و سیم کشی ها موجب می شود که کرکره پایین نیاید و در همان قسمت بالا متوقف می گردد. حتماً با آنالیز سیم کشی ها و اتصالات درب می توان علت بروز این مشکل را شناسایی نموده و مشکل را برطرف کرد. پس از بررسی موارد گفته شده ، حتماً نگاهی به چشمی کرکره و جک هایی بازویی درب بیاندازید تا دچار نقص نباشند.

بیشتر بخوانید:‌ کرکره برقی آپارتمان

فرستنده کرکره اتوماتیک به درستی عمل نمی کند

نقص رسیور یا فرستنده موجب می شود که کرکره برقی در عملکرد خود با مشکل مواجه باشد. با توجه به اهمیت این قطعه ، باید سریعاً به تعمیر آن اقدام نمود. در غیراینصورت ، امکان کار کردن کرکره اتوماتیک وجود ندارد. توجه داشته باشید که بارش برف و باران و تابش نور آفتاب ، سبب اختلال در فرستنده ها می شود. در تعمیر کرکره برقی در مشهد می توان به راحتی مشکل فرستنده را حل نمود.

بیشتر بخوانید: راهنمای نصب برد جک پارکینگ ۴۵۲MPS

انحراف تیغه های کرکره اتوماتیک از ریل به علت نواقص دستگاه مرکزی و فیوزها

خارج شدن کرکره از ریل در اغلب مواقع به دلیل بروز اختلال در دستگاه مرکزی یا فیوز می باشد. برای اینکه از سلامت دستگاه مرکزی اطمینان حاصل نمایید باید گوش خود را به مجاورت دستگاه برده و صدای آن را گوش کنید. پس از آن ، کلید ریموت را زده و به صدای پخش شده از ریموت توجه نمایید.

بیشتر بدانید!  لجستیک یعنی چه و آشنایی با مفهوم لجستیک + دانلود PDF لجستیک

بیشتر بخوانید: خرید درب شیشه ای اتوماتیک

در صورتی که صدایی شنیده نمی شود یعنی دستگاه مرکزی سالم است و شاید فیوزها خراب هستند. این قطعه ( فیوز ) در بخش محفظه مدار کرکره برقی تعبیه شده است. پس از اطمینان از سلامت فیوز باید برد مدار و یا کابل های ورودی را چک نمایید که سالم باشند. در تعمیر کرکره برقی در مشهد این مشکل به سادگی قابل رفع است.

بیشتر بخوانید: کرکره صنعتی

رفع خرابی چشمی کرکره برقی در مشهد

نصب چشمی موجب تشخیص حرکات درب می شود و بر اساس آن ، درب باز و بسته می گردد. در صورت خرابی چشمی ، دریافت اشعه ی مادون قرمز توسط چشمی صورت نمی گیرد و باز و بسته شدن درب با مشکل مواجه است.

مشکلات مختلفی در رابطه با چشمی بوجود می آیند که هر یک از آنها در اختلال در عملکرد چشمی اثرگذار هستند. در حین نصب چشمی باید به تراز نمودن آن ، توجه داشت. توجه داشته باشید که چشمی در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار نگرفته باشد. با استفاده از یک سایه بان خواهید توانست از خرابی آنها توسط تابش نور خورشید راحت شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیر درب شیشه ای

خرابی تیغه های کرکره اتوماتیک ، راه حل دارد ؟

در تعمیر کرکره برقی در مشهد به رفع مشکل خرابی تیغه ها پرداخته می شود. اگر تیغه ها خراب شوند ، با عملکرد نامطلوب کرکره روبروهستیم. خرابی تیغه ها در اغلب اوقات به دلیل وارد شدن ضربات شدید به کرکره می باشد. برای رفع این مشکل می توان تیغه ها را کمی جابه جا نمود که به حالت اولیه بازگردند. شاید هم نیاز به تعویض تیغه ها باشد.

بیشتر بدانید!  مهیج ترین بازی شهربازی برای کودکان چیست؟

خرابی موتور کرکره اتوماتیک ، یک مشکل هزینه بر ؟

بسیاری از مشکلات مربوط به کرکره برقی ، به دلیل خرابی موتور می باشد. تعمیرات موتور باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکاران انجام شود. تمامی مشکلات موتور هزینه بر نیست. زیرا ممکن است یک مشکل کوچک مانند قطعی سیم موجب خرابی موتور شود که تعمیرات آن هزینه زیادی ندارد.

بیشتر بخوانید:‌ درب فست رول

هزینه تعمیر کرکره برقی در مشهد

حال نوبت به مسئله ی نه چندان خوشایند ” هزینه ” می رسد. هزینه تعمیر کرکره برقی وابسته به موارد مختلفی است. تکنسین باید کرکره برقی را بررسی نموده و قطعه ی معیوب آن را شناسایی کند. سپس بررسی کند که این قطعه ، قابل تعمیر است و یا باید تعویض شود. اگر تعویض قطعه نیاز نباشد ، هزینه تعمیرات کاهش پیدا می کند.

تعمیرکاران ماهر و باتجربه ، اغلب قادر هستند که مشکلات قطعات را با تعمیر رفع نمایند. اما تعمیرکاران مبتدی و آماتور به دلیل مهارت پایین به تعویض قطعه اقدام نموده و کار خود را راحت می کنند. البته گاهاً پیش می آید که تعمیرات امکان پذیر نبوده و چاره ای به جز تعویض قطعه نیست.

معمولاً رفع اشکالات مرتبط با موتور و برد درب های اتوماتیک ، هزینه بیشتری دارد. زیرا موتور و برد از قطعات مهم و گران قیمت کرکره اتوماتیک می باشند. ایپاکو ، نرخ تعمیرات را بر اساس نرخ های متداول و معمول حساب نموده و تعرفه های بالایی ندارد.