جدیدترین و پربازدیدترین فیلم ها و سریال های سال ۲۰۲۳

جدیدترین و پربازدیدترین فیلم ها و سریال های سال ۲۰۲۳

سال ۲۰۲۳ شاهد اکران فیلم های جدید و هیجان انگیزی از ژانرهای مختلف بود. برخی از این فیلم ها دنباله های آثار موفق قبلی بودند، در حالی که برخی دیگر آثار جدید و اورجینال بودند.

در ادامه به معرفی چند مورد از جدیدترین و پربازدیدترین فیلم های سال ۲۰۲۳ می پردازیم:

  • The Exorcist (جن گیر): این فیلم ترسناک که بازسازی نسخه کلاسیک سال ۱۹۷۳ است، داستان یک خانواده را روایت می کند که دخترشان توسط یک شیطان تسخیر شده است.
  • The Batman (بتمن): این فیلم ابرقهرمانی که به کارگردانی مت ریوز ساخته شده است، روایتی جدید از داستان بتمن را ارائه می دهد.
  • Oppenheimer (اوپنهایمر): این فیلم تاریخی که به کارگردانی کریستوفر نولان ساخته شده است، داستان زندگی جولیان اوپنهایمر، فیزیکدان آمریکایی و پدر بمب اتم را روایت می کند.
  • Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان ۳): این فیلم ابرقهرمانی که به کارگردانی جیمز گان ساخته شده است، داستان نگهبانان کهکشان را پس از وقایع فیلم پایان بازی دنبال می کند.
  • Spider-Man: Across the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: از طریق دنیاهای عنکبوتی): این فیلم انیمیشنی که به کارگردانی خیمی کامیلو و فیل لرد ساخته شده است، ادامه داستان مرد عنکبوتی را در دنیاهای موازی روایت می کند.

سریال های جدید و پربازدید سال ۲۰۲۳

سال ۲۰۲۳ همچنین شاهد پخش سریال های جدید و جذابی از شبکه های مختلف بود. برخی از این سریال ها دنباله های آثار موفق قبلی بودند، در حالی که برخی دیگر آثار جدید و اورجینال بودند.

در ادامه به معرفی چند مورد از جدیدترین و پربازدیدترین سریال های سال ۲۰۲۳ می پردازیم:

  • The Boys Presents: Varsity (پسران: دانشگاه): این سریال پیش درآمد سریال The Boys است و داستان دانشجویان دانشگاه Vought را روایت می کند.
  • The Sandman (شنل مرد مرده): این سریال فانتزی که بر اساس کمیک های دی سی ساخته شده است، داستان مردی را روایت می کند که پس از مرگ به دنیای مردگان بازمی گردد.
  • The Umbrella Academy: Season 3 (آکادمی چتر: فصل سوم): این سریال علمی تخیلی که بر اساس کمیک های دی سی ساخته شده است، داستان خانواده ای از ابرقهرمانان را روایت می کند.
  • The Mandalorian: Season 3 (مندالوریان: فصل سوم): این سریال علمی تخیلی که بر اساس دنیای جنگ ستارگان ساخته شده است، داستان یک شکارچی جایزه بگیر را روایت می کند.
  • Stranger Things: Season 4 (چیزهای عجیب: فصل چهارم): این سریال علمی تخیلی که به یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی تبدیل شده است، داستان گروهی از نوجوانان را روایت می کند که با موجودات ماوراء طبیعی مبارزه می کنند.

البته این تنها بخشی از فیلم ها و سریال های جدید و پربازدید سال ۲۰۲۳ بودند. سال آینده نیز شاهد اکران و پخش فیلم ها و سریال های جدید و جذابی از شبکه های مختلف خواهیم بود.