دستگاه بسته بندی با توزین متنوع: تک توزین، دو توزین، چهار توزین و ۶ توزین

دستگاه بسته بندی با توزین متنوع: تک توزین، دو توزین، چهار توزین و ۶ توزین

در صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و …، دستگاه های بسته بندی با توزین برای بسته بندی محصولات با وزن دقیق و محکم به کار می روند. این دستگاه ها به راحتی و با دقت بالا محصولات را بسته بندی می کنند و از این رو محبوبیت زیادی در صنایع مختلف به دست آورده اند.

معرفی انواع ماشین آلات بسته بندی توزین دار

در ادامه چند مدل از بهترین و محبوب ترین ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی توزین دار را به شما معرفی خواهیم کرد:

دستگاه بسته بندی تک توزین:

این نوع دستگاه ها برای بسته بندی محصولاتی با وزن ثابت، مانند قهوه، شکلات یا دانه های کوچک، استفاده می شوند. آن ها از یک توزین تنها برای اندازه گیری وزن استفاده می کنند و فقط یک بسته بندی را به طور مستقل انجام می دهند. هر چقدر کگه تعداد توزین ها بیشتر باشد سرعت و عملکرد دستگاه بالا تر می رود. دستگاه بسته بندی تک توزین جزو ارزان قیمت ترین و ابتدایی ترین مدل های ان دستگاه می باشد.

دستگاه بسته بندی با توزین متنوع: تک توزین

 

دستگاه بسته بندی دو توزین:

این دستگاه ها دارای دو توزین مجزا هستند که به طور همزمان وزن محصول را اندازه گیری می کنند. این ویژگی به آن ها این امکان را می دهد که برای بسته بندی محصولاتی با ترکیب وزن دقیق، مانند مخلوط ها یا خوراک حیوانات، استفاده شوند.

دستگاه بسته بندی با توزین متنوع: تک توزین

 

دستگاه بسته بندی چهار توزین:

این دستگاه ها دارای چهار توزین جداگانه هستند و برای بسته بندی محصولاتی با ترکیب های پیچیده وزنی برای هر بوته یا بسته را اندازه گیری می کنند، مانند آجیل، حبوبات یا خوراک مرغ. دستگاه بسته بندی چهارتوزین جزو مناسب ترین ماشین آلات برای کارگاههای بسته بندی حبوبات و خشکبار و غلات می باشد و از پر فروش ترین مدل های این نوع دستگاهه می باشد.

بیشتر بدانید!  آیا می دانید سایت‌های درج آگهی چگونه کار می‌کنند؟ (جدید)

 

دستگاه بسته بندی ۶ توزین:

این دستگاه ها دارای ۶ توزین مجزا برای اندازه گیری وزن های مختلف همزمان هستند. آن ها برای بسته بندی محصولاتی با نیاز به دقت بسیار بالا در اندازه گیری وزن مناسب هستند، مانند مواد شیمیایی یا مواد دارویی.

با توجه به تنوع دستگاه های بسته بندی با توزین مختلف، انتخاب صحیح بر اساس نیاز و مشخصات محصولات بسته بندی شده امری حیاتی است. این دستگاه ها با افزایش کارآیی و کیفیت بسته بندی، به بهبود عملکرد و سودآوری کسب وکار شما کمک خواهند کرد.

نحوه عملکرد و ویژگی های دستگاه های بسته بندی توزین دار چیست؟

ماشین آلات بسته بندی صنعتی و خانگی با توزین عموما به عنوان قسمتی از خطوط بسته بندی استفاده می شوند تا مواد را بسته بندی و وزن دقیق آن ها را اندازه گیری کنند. این ماشین آلات امکان پیکربندی دقیق وزن محصولات مختلف را فراهم می کنند و با تسهیل فرآیند بسته بندی، به بهبود کیفیت و کارایی کارخانه جات صنعتی و کارگاههای بسته بندی کمک می کند.

عملکرد این ماشین ها به صورت زیر است:

  1. مرحله اول: محصولات و مواد وارد دستگاه می شوند و سیستم تشخیص محتوا و وزن آن ها را انجام می دهد.
  2. مرحله دوم: با استفاده از اعوجاج یا دستگاه های مکانیکی، محتوا بسته بندی شده و به طور همزمان وزن محصول نیز اندازه گیری می شود.
  3. مرحله سوم: محصولات داخل کیسه و. بسته بندی مورد نظر توسط دستگاه دوخت پلاستیک مهر و موم می شود ومحصول بسته بندی شده به صورت اتوماتیک به خطوط بسته بندی بعدی منتقل می شوند.
بیشتر بدانید!  رونمایی از دستگاه جدید کره گیر کاراپرس

ویژگی های اصلی این نوع ماشین ها شامل موارد زیر است:

  • دقت بالا در اندازه گیری وزن محصولات
  • سرعت بالا در بسته بندی و اندازه گیری وزن
  • امکان تنظیم و تغییرات سریع در وزن بسته بندی شده
  • قابلیت اتصال به سیستم های اطلاعاتی به منظور پایش و کنترل دقیق فرآیند

نحوه خرید و استفاده از این دستگاه ها

به طور کلی، ماشین های بسته بندی با توزین بهبود کیفیت، کارایی و دقت در فرآیند بسته بندی محصولات کمک می کنند. این دستگاه در صنعتی بسته بندی و تولیدات، خصوصا صنعت غذایی و شیمیایی بسیار پر کاربرد است و جزو ماشین آلات صنعتی مهم می باشد. در ایران می توانید از بهترین سازندگان آن ماننده سازنده ماشین آلات بسته بندی زاگرس ماشین کرج این دستگاه ها را تهیه و با قیمت مناسب خریداری کنید.

https://arianzagrosmachinery.com/