ناهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب

ناهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک نوعی تکنیک است که در آن چربی اضافی از ناحیه مورد نظر برداشته یا به ناحیه مورد نظر منتقل می شود که باعث لاغری و تغییر شکل بدن می شود. لیپوماتیک ممکن است شبیه لیپوساکشن به نظر برسد، اما فناوری مورد استفاده در لیپوماتیک برای شکستن و مکش چربی با لیپوساکشن بسیار متفاوت است. به همین دلیل لیپوماتیک باعث آسیب کمتر بافتی، یکنواختی چربی زیر پوست، ظاهر ظریف تر پوست و اثر ماندگارتر می شود.

لیپوماتیک می تواند به بیماران کمک کند تا به اندام مورد نظر خود دست پیدا کنند. لیپوماتیک می تواند فرم بدنی افراد را بهبود بخشد و شلی و افتادگی پوست آن ها را بهبود بخشد. یکی از بخش های بدن که لیپوماتیک برای آن صورت می گیرد، غبغب است.

ناهموار بعد از لیپوماتیک غبغب خیلی به ندرت صورت می گیرد اما به هر حال این احتمال وجود دارد که آن را تجربه کنید.  ناهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب ناشی از باقی ماندن ذرات چربی زیر پوست به صورت گلوله گلوله است. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص ناهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب در اختیار شما قرار دهیم.

رابطه لیپوماتیک غبغب و ناهمواری، شلی و افتادگی پوست

سلول های چربی در لیپوماتیک غبغب به روش هایی مانند استفاده از حرارت و شعله آب نمی شود و آب شدن چربی به صورت فیزیکی است. جراح با استفاده از لوله کانولا، ارتعاشات و لرزشی را در چربی های غبغب ایجاد می کند که این لرزش ها چربی های غبغب را آب می کند. در نهایت چربی ها به سمت بالا مکش پیدا می کنند.

استفاده از روش لیپوماتیک باعث می شود تا درد و خونریزی هایی که بیمار در روش هایی مانند جراحی لیپوساکشن تجربه می کند را نداشته باشد. این روش به خوبی می تواند چربی های غبغب را از بین ببرد.

بیشتر بدانید!  روشویی سرامیکی: مزایا، معایب و انواع [دوام و مقاومت+قیمت]

سوالی که ممکن است برای بیماران به وجود بیاید این است که آیا ناهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب وجود خواهد داشت یا خیر.

دکتر کامبیز ایزد پناه در پاسخ به این سوال فرمودند که لیپوماتیک غبغب نه تنها باعث ناهمواری پوست نمی شود بلکه ناهمواری های زیر پوست را هم از بین می برد. یعنی جراح با استفاده از همان لوله کانولا، چربی زیر پوست را آب کرده و به طور کامل از زیر پوست آن را به سمت بالا می برد. البته این مورد فقط در حالتی است که جراح شما ماهر باشد و با استفاده از مهارت و تجربه بالا در خصوص انجام لیپوماتیک غبغب، از بروز چنین موردی جلوگیری کند.

انجام لیپوماتیک غبغب در مطب جراحانی که ماهر نیستند بله می توانند منجر به ناهمواری شود. در این حالت اگر ناهمواری زیاد باشد، بیمار مجبور می شود مجددا لیپوماتیک غبغب را انجام دهد.

عمل لیپوماتیک غبغب

عمل لیپوماتیک غبغب

توضیحاتی در خصوص ناهمواری پوست بعد از عمل لیپوماتیک غبغب

درحالت کلی، انتخاب روش لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های غبغب، یکی از بهترین روش ها برای خلاص شدن از شر چربی های اضافه غبغب است. به هر حال در صورتی که شما جزء مواردی بودید که ناهمواری بعد از لیپوماتیک را تجربه می کند، اگر خیلی زیاد نباشد، می توان با رعایت برخی از دستورالعمل ها این ناهمواری را از بین برد و فقط در صورتی که ناهمواری خیلی زیاد باشد احتیاج به جراحی هست.

مورد دیگر این است که بروز ناهمواری تا سه هفته بعد از عمل طبیعی است و برطرف شدن آن زمان می برد بنابراین نگرانی در این مورد نداشته باشید و فقط سعی کنید با جراح خود در این باره مشورت کنید.

درمان ناهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب

اگر بعد از ۳ هفته از انجام لیپوماتیک غبغب همچنان احساس ناهمواری چربی زیر پوست خود داشتید، بهتر از به پزشک خود مراجعه کنید. جراح شما به احتمال زیاد توصیه های زیر را برای شما در نظر می گیرد:

  • به موقع مصرف کردن دارو یا داروهایی که جراح آن ها را تجویز کرده است.
  • ماساژ غبغب به نحوه درست و اصولی
  • داشتن رژیم غذایی مناسب
بیشتر بدانید!  قرارداد هوشمند در بلاک چین چیست و چگونه کار می کند؟

نحوه ماساژ بعد از لیپوماتیک غبغب

یکی از روش های کاربردی که باعث می شود ناهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب برطرف شود، ماساژ صحیح غبغب است. این ماساژ باعث می شود تا اولا دوره بهبودی سریع تر طی شود، دوما ناهمواری های بعد از جراحی از بین برود.

دکتر کامبیز ایزد پناه، برخی از فواید ماساژ بعد از لیپوماتیک غبغب را در زیر لیست کرده است:

  • کاهش تورم در غبغب
  • کاهش درد
  • کاهش ناهمواری در ناحیه غبغب
  • دفع سموم از بدن
  • افزایش جریان خون
  • بهبودی سریع تر

درمان رفع ناهمواری بعد از عمل لیپوماتیک غبغب برای موارد شدید

اگر چه ناهمواری خیلی شدید برای غبغب خیلی مرسوم نیست، اما در مواردی که چنین عارضه ای بروز دهید، رعایت دستورالعمل های ذکر شده در بالا کافی نیست و درمان های پزشکی برای رفع ناهمواری غبغب مورد نیاز است.

در زیر به برخی از روش های پزشکی برای رفع ناهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب اشاره می کنیم:

درمان ناهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب با استفاده از ابدومینوپلاستی

  • درمان لیپوساکشن با لیزر برای رفع ناهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب

یکی از روش هایی که می تواند ناهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب را از بین ببرد لیپوساکشن با لیزر است. این روش باعث می شود تا چربی های باقی مانده غبغب شل شود و ناهمواری ها کم شود.

نکته دیگر این است که لیزر منجر به ترمیم کلاژن شده و  کسانی که خاصیت ارتجاعی پوست خود را از دست داده اند با این روش دوبراه می توانند خاصیت ارتجاعی پوست خود را به دست بگیرند.

  • استفاده از روش کیبلا برای درمان تاهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب
بیشتر بدانید!  برندهای برتر کفش اداری مردانه

یکی دیگر از روش های جراحی که باعث می شود ناهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب از بین برود، کیبلا است. این روش می تواند چربی های باقی مانده زیر پوست غبغب را که باعث به وجود آمدن ناهمواری شده است را از بین ببرد.

روش کیبلا دیوار سلول چربی را تجزیه کرده و بدن شما این چربی آزاد شده را در کبد متابولیزه می کند. این روش ناهمواری را مورد هدف قرار می دهد و نتیجه دلخواهی به شما عزیزان می دهد.

  • استفاده از ترکیب لیپوساکشن و پیوند چربی برای رفع ناهمواری بعد از لیپوماتیک غبغب

هنگاهی که زیر پوست شما چربی جمع شود و این چربی طی عمل لیپوماتیک از بدن شما خارج شود، شاید تا مدتی بعد از جراحی سفت و منقبض نشود. به همین دلیل استفاده از روش ترکیبی لیپوساکشن و پیوند چربی می تواند به افراد کمک کند تا ناهمواری در بدن شما مشاهده نشود چرا که این روش از قسمت دیگری از بدن شما چربی برمی دارد و به جاهای دیگر تزریق می کند.

یکی از راه‌های گرفتن نتایج موفقیت آمیز و راضی کننده استفاده از گن بعد از لیپوماتیک غبغب است، شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دکتر ایزدپناه مراجعه نمایید.

لیپوماتیک غبغب با دکتر کامبیز ایزدپناه

لیپوماتیک غبغب با دکتر کامبیز ایزدپناه

سخن پایانی

عمل های ترمیمی و زیبایی سخت و پیچیده هستند. اما با وحود دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی به نشانی اینترنتی https://drkambiz-izadpanah.com  نگران نتیجه عمل خود نباشید. ایشان با تجربه کاری و تخصصی که در این زمینه دارند، تجربه بهترین عمل را در ذهن شما نقش خواهند بست. همچنین در پیج اینستاگرام دکتر کامبیز ایزدپناه میتوانید نمونه عمل های ایشان را ببینید.