آذر عایق پارتاک محصولات نسوز پتو فیبر سرامیک ماژول نسوز برد نسوز عایق کلسیم سیلیکات پارچه نسوز

2 ماه قبل در
کد آگهی : 195287
    قیمت100 تومان
    استان / شهر اصفهان دروازه دولت ارگ جهان نما ورودی 4 طبقه 2 واحد 212

پتو الیاف سرامیکی BLANKET عایقی به رنگ سفید، عایق حرارتی یکپارچه است که حاوی هیچ گونه افزودنی نیست. پتوهای الیاف سرامیکی از الیاف سرامیکی تابیده شده ساخته شده اند که به صورت سوزن کاری شکل میگیرند و قدرت تحمل عالی برای کاربردهای عایق در دمای بالا ارائه دهند. این عایق ها میتوانند استحکام کششی خود را به خوبی حفظ کنند. همچنین شامل چندین نوع مختلف با گرید های مختلف از نظر آلومینا می باشند که در دسته بندی های مشخص تقسیم می شوند. سایز پتو های عایق به صورت استاندارد با عرض ۶۱۰ میلیمتر می باشند و در ضخامت های ۲.۵ و ۵ سانت از طرف شرکت آذر عایق پارتاک قابل ارائه می باشند ، پتوی نسوز در ضخامت ۲.۵ سانت با طول ۷۲۰۰ میلیمتر و در ضخامت ۵ سانت با طول ۳۶۰۰ میلیمتر بسته بندی میشوند . دانسیته معمول و رایج برای پتو های سرامیک به دو دسته ۶۴ و ۱۲۸ که بیشترین استفاده در صنایع ایران دانسیته ۱۲۸ می باشد . رده دمایی پتو نسوز در انواع ۱۲۶۰ درجه و ۱۴۳۰ درجه قابل ارائه می باشد
عایق های کلسیم سیلیکات معمولاً روی لوله ها و تجهیزات با دمای بالا (بیشتر از ۲۵۰ درجه فارنهایت یا ۱۲۰ درجه سانتیگراد) در تأسیسات صنعتی مانند کارخانه های شیمیایی، پالایشگاه ها و نیروگاه های برق بخار اعمال می شود. از آنجایی که این ماده سفت و سختی است دارای منحنی هدایت حرارتی نسبتاً مسطح، استحکام فشاری بسیار بالا، مقاومت خمشی بالا و درجه بندی کلاس A برای گسترش شعله/دود قرار گرفته است . این عایق غیر قابل احتراق است (ASTM E136)و به طور گسترده ای در موارد اشاره شده در بالا استفاده می شود. کلسیم سیلیکات به دلیل مقاومت فشاری بالا (بیش از ۱۰۰ psi)، مقاومت خمشی بالا (بیش از ۵۰ psi) و مقاومت در برابر آسیب ناشی از ساییدگی، به علاوه توانایی آن در حفظ این خواص در طول زمان تا دمای ۶۵۰ درجه سانتیگراد، می تواند بدون از دست دادن خواص عایق، به صورت قابل توجه ی مقاومت کنند.
ماژول فیبر سرامیکی از پتو فیبر سرامیکی فشرده ساخته شده است. این ماژول به طور ویژه برای برآوردن نیازهای عایق حرارتی کوره های صنعتی در برخی شرایط حرارتی خاص طراحی شده است. برای نصب سریع، آسان و کارآمد در اکثر آسترهای کوره ها، با سیستم های مختلف اتصال تولید می شود. پوشش های ماژول فیبر سرامیکی از اتلاف گرما جلوگیری می کند و می تواند بهره وری کوره را افزایش داده و هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش دهد.

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه