استند چیپس و پفک دست دو

2 سال قبل در
کد آگهی : 172789
    قیمتتماس بگیرید
    استان / شهر فیروزکوه

تنوع چیپس و پفک و سایر تنقلات در کشور زیاد است و تولید کنندگان بابت هر مدلی که به چیپس یا پفک خود میدهند یک بسته بندی جدید طراحی و اسم جدید میگذارند و در مورد محصولات جدید خود تبلیغات گسترده ای در سطح کشور میکنند.

یکی از این تبلیغات استفاده از استندهای ایستاده (فروشگاهی) می باشد که هر محصول جدید را میتوان در طبقات مختلف قرار داد.

این استند ها در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و سوپر مارکت ها قرار میدهند تا نظر خریداران را به خود جلب کنند. بهترین متریال برای ساخت این استندها کارتن پلاست می باشد، که امروزه بین تولیدکنندگان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

یکی از مزایای خیلی خوبی که استند کارتن پلاست دارد چاپ مستقیمی که روی آن انجام میشود و می توان دنیایی از رنگ های شاد در استند به کار برد که بیشتر نظر خریداران به خصوص کودکان را به محصولات جدید جلب کند.

از دیگر مزایای استند کارتن پلاست استحکام و مقاومت آن است و به دلیل ضد آب بودن و قرار گرفتن جلو نور خورشید سالها مورد استفاده قرار میگیرد.

و دیگر مزایای آن این است که استند با توجه به نیاز و تعداد درخواست مشتریان، نوع محصول، ضخامت های متفاوت بر اساس وزن محصول که هر طبقه باید تحمل کند، طرح چاپی درخواستی با چاپ سیلک و دیجیتال تولید میگردد.

گروه طراحی کارتن پلاست نفیس ، استند های فروشگاهی را به گونه ای طراحی میکند که هر طبقه با توجه به وزن محصول که در آن قرار میگیرد مستحکم باشد.

برای اطلاعات بیشتر با دفتر کارتن پلاست نفیس تماس بگیرید.

607 بازدید کل ، 2 امروز

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

شرکت قفسه بندی وکیلی

تاریخ عضویت: مرداد ۳, ۱۴۰۱
  • آگهی ای از این کاربر پیدا نشد !

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های مشابه