سینگ دولگن استیل

4 ماه قبل در
کد آگهی : 153925
    قیمتتماس بگیرید
    استان / شهر ایران

سینک
سینک استیل صنعتی در هتل ها و رستوران ها و تالار ها و سلف های دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به دسته تجهیزات شستشو و نگهداری در آشپزخانه های صنعتی تلعق دارد.
ابعاد سینک صنعتی
سینک صنعتی استیل در ابعاد مختلفی تولید می شود ابعاد استاندارد این محصول ۱۲۰ ، ۱۵۰ و ۱۹۰ سانتی که معرف طول سینک صنعتی است. و عرض استاندارد آن ۶۵ سانت و ارتفاع استاندار ۹۰ سانتی متر است. در صورتی که این ابعاد با آشپزخانه شما همخوانی ندارد می توانید این موضوع را با کارشناسان پارس استیل مطرح کنید تا سینک صنعتی استیل در اندازه مورد نیاز شما طراحی و تولید شود
نوع دیگری از ابعاد دهی استاندارد برای سینک صنعتی استیل ابعاد سینک صنعتی دولگن و سه لگن است. عمق استاندارد سینک ۲۵ سانت است که بسته به نیاز مشتری می تواند تغییر کند.
جنس
تیم پارس استیل همواره در تلاش است تا کیفیت خوب را به ارمغان آورد از همین رو برای تولید محصولاتش از مواد اولیه خام با کیفیتی استفاده می کند مثلا برای همین سینک صنعتی استیل از ورق های استیل ۳۰۴ ضد زنگ استفاده می کند. این ورق ها در مقابل زنگ زدگی در مقابل آب کاملا مقاوم هستند.
ویژگی دیگر در این محصول ضد خش بودن آن است و با اشیا تیز و خراش دار همانند چاقو دچار خراشیدگی نمی شود.
ویژگی های سینک استیل صنعتی
این محصول قابل تولید به صورت پایه دار با پایه های پروفیل است و نیز به صورت کابیتی است .
برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه