شینه نول و ارت مسی

2 سال قبل در
کد آگهی : 168702
    قیمت0 تومان
    استان / شهر ایران

شینه نول و ارت مسی

شینه یا شمش نول و ارت در تابلو برق
یکی از پرمصرف ترین لوازم در تابلوهای برق صنعتی و ساختمانی شینه های نول و ارت میباشد و با توجه به نوع تابلو و تعداد کابلهای ورود و خروج به تابلو برق از شینه های نول و ارت با تعداد پیچ مورد نیاز استفاده میکنند.
 تمام عملیات ساخت با دستگاه پرس ضربه ای، دستگاه قلاویز زن اتومات انجام میشود. پیچ و واشر سایز ۶ جهت اتصالات به کار رفته است و میتوان از سرسیم گرد سوراخ ۶ جهت اتصال درست سیم به شینه نول و ارت استفاده کرد.
شینه های نول و ارت ساخته شده توسط ما با شینه های موجود در بازار دو تفاوت اصلی دارند:
یکی جنس مس شینه استفاده شده است. و دیگری تعداد پیچ شینه های نول و ارت میباشد.
شینه های نول و ارت تولید شده توسط ما از جنس مس مرغوب و دارای خلوص بالا میباشد. عمدتا شینه های موجود در بازار تعداد پیچ آنها زوج است و از دو پیچ شروع شده و به ترتیب زوج تعداد آنها زیاد میشود، ۶پیچ، ۸پیچ، ۱۰ پیچ و غیره. ولی شینه های نول و ارت تولیدی ما تعداد پیچ های آن تکی بالا میرود. یعنی از ۳ پیچ، ۴ پیچ، ۵ پیچ، ۶ پیچ، ۷ پیچ و غیره و تعداد پیچ ها به هر تعداد که مورد نیاز باشد قابلیت ساخت دارند.
جهت ثبت سفارش تماس بگیرید
۰۹۹۰۲۳۸۲۸۱۰
۰۲۱۵۵۴۴۸۳۵۴
۰۲۱۵۵۴۴۸۳۵۹
علیزاده
آدرس سایت؛www.raadcontrolpower.com

86 بازدید کل ، 1 امروز

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه