ضد عفونی کنند اسپیور باماندگاری ۷۲ ساعت

2 سال قبل در
کد آگهی : 169100
    قیمت24,000 تومان
    استان / شهر خراسان رضوی_مشهد

ضد عفونی کنند اسپیور باماندگاری ۷۲ ساعت

ضدعفونی کننده دست
یک پیشنهاد عالی جهت محافظت از شما در مقابل تمامی میکروارگانیسم های بیماری زا با قابلیت از بین بردن انواع Norovirus و Enveloped (از جمله ویروس کرونا)که می تواند تا ۹۹.۹۹۹% آلودگی ها را مطابق با استانداردملی ایران به شماره ۱۰۵۰۴ و پروتکل TMU-V99/3-3 درمدت ۳۰ الی ۶۰ ثانیه از بین ببرد. تکنولوژی بکار رفته در این محصول می تواند بدون حضور الکل بالاترین میزان ضد عفونی کننده را در اختیار شما قرار دهد
.pH محصول به گونه ای تنظیم شده که با پوست دست سازگار بوده و کمترین تاثیر منفی را بر روی آن داشته باشد

ضدعفونی کننده سطح
ضد عفونی کننده سطح اسپیور با تکنولوژی کپسوله مواد و خاصیت ماندگاری به مدت ۷۲ ساعت بر روی سطح در مقابل نور محیط می تواند تا ۹۹.۹۹۹% از آلودگی های سطوح مختلف را بدون ایجاد اثر نامطلوب، لکه و رنگ بری از بین ببرد در حالی که در طی این مدت نیاز به استفاده مجدد از آن وجود ندارد. این محصول بخصوص، بر روی انواع ویروس ها از جمله کرونا ویروس موثر است. تکنولوژی بکار رفته در این محصول علاوه بر دارا بودن خاصیت پاک کنندگی می تواند بدون حضور الکل بالاترین میزان ضدعفونی کنندگی را در مدت زمان طولانی و بدون نیاز به استفاده مجدد در اختیار شما قرار دهد.

محلول ضد عفونی کننده غیر الکی اسپیور با استفاده از تکنولوژی مدرن کپسوله مواد و فرمولاسیون منحصر بفرددارای قدرت ضدعفونی ۲ برابر بیشتر از محصولات حاوی الکل بوده و با بهره از ویژگی رها سازی مداوم میتواند تنها پس از یک بار استفاده به مدت ۲۴ ساعت و بدون نیاز به تکرار مجدد خاصیت ضدعفونی بودن را حفظ و ادامه دهد.
این محصول علاوه بر ویژگی های مذکور با دارا بودن نرم کننده و اب رسان در ترکیب خود به پوست دست لطافت بخشیده و از خشک شدن ان جلوگیری میکند و همچنین با داشتن رایحه های نعنا،کاج و فلفل حس تازگی و طراوت را برای شما به ارمغان می اورد.
اسپیور فاقد هرگونه عوارض جانبی پوستی،تنفسی و سلولی بوده و قابل استفاده بر روی کلیه سطوح نیز میباشد.
اسپیور راز سلامتی شما.

این محصول مناسب کلیه
📍 مدارس/مراکز اموزشی/دانشگاه ها
📍مهدکودک ها/پیش دبستانی ها
📍فروشگاه ها/ تمامی مارکت ها
📍بانک ها/مراکز اداری
📍ساختمان های تجاری/اداری و مسکونی
📍هتل ها/مسافرخانه ها
📍استادیوم ها/سالن های ورزشی
📍وسایل حمل و نقل عمومی

ادرس: مشهد احمداباد ناصر خسرو ۱۹.۳
شماره تماس:۰۵۱۳۸۴۵۵۹۹۹

148 بازدید کل ، 4 امروز

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه