ضد یخ،ضدجوش توسکا صادراتی

2 سال قبل در
کد آگهی : 166202
    قیمت0 تومان
    استان / شهر ایران

ضد یخ،ضد جوش توسکا صادراتی
شرکت جبال شیمی ایرانیان تولید کننده محصولاتی نظیر ضدیخ،ضد جوش توسکا،روغن ترمز ، روغن موتور، آب رادیاتور، شیشه شور آنتی فریز دار و … می باشد.
سیستم خنک کننده خودرو خود را با خرید ضد یخ های استاندارد و با کیفیت Vital در برابر ریسک های بالا محافظت کنید تا خودرو شما در گستره دمایی ۳۷- درجه تا ۱۳۰ درجه سانتیگراد از خسارات ناشی از ازدیاد دمای ناگهانی در امان بماند. در اینصورت هیچ گونه نگرانی از ایجاد خوردگی در موتور و یا افزایش ناگهانی دما نخواهید داشت.
خواص ضدیخ،ضدجوش توسکاگستره دمایی (۳۷-درجه تا ۱۳۰درجه سانتی گراد)،ضد خورنده،ضدکف، پایه آلی و دارای استانداردهای iso9001وiso14001 ،تائیدیه محیط زیست، دارای گواهی GS1 می باشد.محصولات جبال شیمی (ضدیخ توسکا و روغن ترمز جبال شیمی) به کشورهای متعددی از جمله آذربایجان،ترکیه ، روسیه، عراق، افغانستان، ترکمنستان و … صادر شده است و در سرتا سر ایران دارای نمایندگی و عاملیت فروش می باشد.
جهت کسب اطلاعات فروش با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمائید.
۰۹۱۲۰۲۷۱۱۸۵
۰۲۱۸۸۴۸۶۴۲۱-۲۳

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

jebalshimi.gh@gmail.com

تاریخ عضویت: اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹
  • آگهی ای از این کاربر پیدا نشد !

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های مشابه