فروش دستگاه خودپرداز عابربانک ATM شخصی

2 سال قبل در
کد آگهی : 169756
    قیمت40,000,000 تومان
    استان / شهر ایران

در طرح عابر بانک های خارج از شعبه ، مصوب سال۱۳۹۵ بانک مرکزی ، این اختیار به کارگذاران بانکهای دی و شهر و اقتصاد نوین و کارآفرین ،انصار،سپه ،موسسه مالی اعتباری کوثر داده شد تا با تمام اقشار مردمی یاصنفی و حقوقی وارد مشارکت بانکی شوند.
باخرید یک دستگاه عابر بانک امکان این شراکت بین خریدار و بانک عامل(ذکرشده)بوجود میآیدو کارمزد تمام تراکنشها ،طبق جدول اعلامی از طرف بانک مرکزی بین پذیرنده یا خریدار و بانک طرف قرارداد تقسیم میگردد.
از مزایای این طرح ،ایجاد شغل دوم برای کسبه و درآمدزایی از سرمایه گذاری مطمئن و اعتبار محلی بیشتر و از همه مهمتر ،دیده شدن توسط تعداد قابل ملاحظه از کاربران دستگاه عابر بانک و تحقیقا فروش بیشتر فروشگاه میباشد
گروه کارشناسان atm.pos.tehran برای راهنمایی و مشاوره رایگان از ساعت ۹ الی ۱۹ روزهای کاری در خدمت شما هستند . راههای ارتباطی مابا شما :
تلفن های :
۰۹۹۰۹۰۴۴۰۶۸
۰۹۹۰۹۰۴۴۰۶۷
۰۹۹۰۹۰۴۴۰۶۶
۰۹۹۰۹۰۴۴۰۶۵
۰۹۹۰۹۰۴۴۰۶۴
۰۲۱۶۶۵۰۶۷۰۱
یا با سرچ در اینستاگرام یا گوگل:
atm.pos.tehran@
سایت فروشگاهی مجموعه :
https://atmpostehran.com

320 بازدید کل ، 1 امروز

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

atm.pos.tehran

تاریخ عضویت: اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱
  • آگهی ای از این کاربر پیدا نشد !

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های مشابه