فروش ویژه تجهیزات برق صنعتی در فروشگاه تسلا کالا

3 ماه قبل در
کد آگهی : 194755
    قیمتتماس بگیرید
    استان / شهر تهران-ابتدای اتوبان لشگری-جنب مترو بیمه - کارخانه نوآوری آزادی

فروشگاه تسلا کالا عرضه‌ کننده انواع تجهیزات برق صنعتی شامل، خازن فشارضعیف و متوسط، رگولاتور بانک خازنی و فیلتر هارمونیک، انواع تابلو برق‌های فشار ضعیف و فشار متوسط، درایو و سافت استاتر، انواع سیم و کابل، PLC و تجهیزات اتوماسیون، انواع کلیدهای اتوماتیک و هوایی، بیمتال‌ها و تجهیزاتی شامل سرج ارستر، کنترل فاز، کنترل بار، فن و فیلتر تابلویی، ترمینال ریلی و…. است. شرکت تسلاکالا با بیش از ۶۰۰۰ محصول و ۷۰ برند معتبر ایرانی و خارجی سعی کرده‌است تا نیاز خریداران گرامی را تأمین نماید. شما می‌توانید برای آگاهی از لیست قیمت تجهیزات برق صنعتی، به وب سایت تسلاکالا با آدرس www.teslakala.com مراجعه کنید و یا با شماره ۹۱۰۲۶۱۲۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
شعار تسلاکالا فروش محصولات اصل و ضمانت و خدمات پس از فروش تمامی تجهیزات می‌باشد.
تسلاکالا به عنوان فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت برق، با پایبندی به سه اصل، قیمت منصفانه، مشاوره فنی و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. برندهای معتبری نظیر هیوندای الکتریک کره جنوبی، اشنایدر، زیمنس آلمان ، ال اس، هیمل، چینت ، فراکو آلمان، پارس‌فانال، لیفاسا اسپانیا در سایت تسلاکالا موجود است که کار را برای مهندسین عزیز آسان می‌کند.
آدرس وب سایت: www.teslakala.com
شماره تماس: ۹۱۰۲۶۱۲۶-۰۲۱

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

09937693269

تاریخ عضویت: بهمن ۱۷, ۱۴۰۲
  • آگهی ای از این کاربر پیدا نشد !

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های مشابه