قیمت اجرای سنگ لاشه و فروش سنگ دماوند

5 ماه قبل در
کد آگهی : 190770
    قیمت130,000 تومان
    استان / شهر تهران دماوند

اجرای سنگ لاشه کوهی طبیعی برای کف سازی محوطه سازی یک انتخاب عالی است. سنگ لاشه کوهی یک نوع سنگ طبیعی با شکل‌ها و ضخامت‌های نامنظم است که به طور گسترده در کف‌ها، دیوارها و فضاهای بیرونی استفاده می‌شود. با استخراج این سنگ از معادن، می‌توان آن را به عنوان یک مواد پرکننده نیز استفاده کرد اگر ابعاد آن کمتر از ۱۵ سانتیمتر باشد.

سنگ لاشه دارای ویژگی‌های مهمی مانند ظاهر بی‌تغییر، زیبایی طبیعی، عدم وجود لایه‌ها، شکستگی‌ها و شکاف‌ها، همچنین سختی و مقاومت خوب است. این سنگ در انواع مختلفی وجود دارد، مانند سنگ لاشه تراورتن، سنگ لاشه مالون و ورقه‌های سنگ لاشه، هر کدام با کاربردهای خاص خود در صنایع مختلف.

با اجرای سنگ لاشه کوهی طبیعی برای کف سازی محوطه سازی، می‌توانید یک زیبایی طبیعی و دوام بالا را به فضای خارجی خود ببخشید. این سنگ مقاوم در برابر سایش، ضد آب و ضد آب و همچنین ضد لغزش است، که آن را به یک گزینه عالی برای مناطق با تردد بالا می‌کند. همچنین، سنگ لاشه کوهی طبیعی دارای پالت رنگی وسیعی است که با دکوراسیون محیط اطراف سازگاری دارد.

برای اجرای سنگ لاشه کوهی طبیعی بهتر است با یک پیمانکار واجد تجربه و ماهر در اجرای سنگ‌های طبیعی همکاری کنید. این کار نیاز به آماده‌سازی مناسب سطح، نصب صحیح و استفاده از روش‌های مناسب نصب و چسباندن دارد. با رعایت این نکات، می‌توانید از زیبایی و عمر طولانی سنگ لاشه کوهی طبیعی برای کف‌های محوطه سازی خود لذت ببرید.

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه