مهاجرت به کانادا۲۰۲۲

2 سال قبل در
کد آگهی : 166689
    قیمتتماس بگیرید
    استان / شهر ایران

مهاجرت به کانادا از طریق کار
کانادا با کمبود نیروی کار مواجه است. به‌همین دلیل بخش زیادی از نیروی کار مورد نیاز خود را از طریق مهاجران تامین می‌کند.
یکی از ویژگی های مهاجرت به کانادا از طریق کار؛ امکان دریافت اقامت دائم این کشور است. به همین دلیل، مهاجرت کاری یکی از پرطرفدارترین روش های مهاجرت به کاناداست.
برنامه‌های متنوعی مانند جاب آفر، اسکیل ترید، اسکیل ورکر، خود اشتغالی کانادا، برنامه‌های استانی و … برای مهاجرت کاری به کانادا وجود دارد. بنابراین، افراد با شرایط مختلف می‌توانند با توجه به وضعیت و شرایط خود از طریق یکی از این روش‌ها به کانادا مهاجرت کنند.
مهاجرت تحصیلی به کانادا
تحصیل در کانادا نه تنها فرصتی برای دریافت اقامت دائم این کشور، بلکه راهی برای تحصیل در بهترین سطح آموزش است. ویزاهای مختلفی برای تحصیل در کانادا صادر می‌شود که با توجه به شرایط‌تان می‌توانید با استفاده از آن‌ها به کانادا مهاجرت کنید.
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری
روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در کانادا وجود دارد: کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه گذاری استانی و خرید بیزینس. با توجه به میزان سرمایه و شرایطی که دارید، می‌توانید یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری را انتخاب کرده و اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری را بگیرید.
هر کدام از روش‌های سرمایه گذاری در کانادا شرایط و قوانین خود را دارد. بعضی ایالت های کانادا هم شرایط خاص خود برای پذیرش مهاجران از طریق کار و سرمایه‌گذاری را دارند. به‌همین دلیل یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا، سرمایه‌گذاری استانی است.
مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ
یکی از ویژگی های خوب راه‌اندازی کسب‌وکار در کانادا، امکان دریافت اقامت دائم کانادا است. این اقامت برای فرد متقاضی و خانواده او صادر می شود.
۳ شرط کلی برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا وجود دارد:
ثابت کنید کسب‌وکار موفقی دارید و یک طرح تجاری Business Plan مبتکرانه داشته باشید.
طرح تجاری شما بتواند برای شهروندان کانادایی شغل ایجاد کند.
طرح تجاری شما بتواند در مقیاس جهانی رقابت کند.
مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت
متقاضیان می‌توانند یکی از ۴ نوع شرکت زیر را برای ثبت در کانادا انتخاب کنند:
شرکت خصوصی (Sole Proprietorship)
شرکت مشارکتی (Partnership)
شرکت سهامی (Corporation)
شرکت تعاونی (Cooperative)
برای ثبت شرکت در کانادا، باید از طریق یکی از ۲ روش ثبت شرکت فدرال یا ثبت شرکت استانی اقدام کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس
خرید بیزینس هم یکی از راه‌های اخذ اقامت کانادا و سرمایه‌گذاری در این کشور است. در این روش، متقاضی می‌تواند ویزای Work Permit کانادا را با خرید یک کسب‌وکار در کانادا اخذ کند. متقاضی پس از اخذ این ویزا و شروع به‌کار هم می‌تواند برای اخذ اقامت دائم کانادا درخواست دهد.

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی
اگر در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی فعالیت می کنید و به زندگی و کار در کانادا هم علاقه دارید می توانید از طریق برنامه خود اشتغالی Self-employment به کانادا مهاجرت کنید. البته ویزای خود اشتغالی در ایران به نام‌های ویزای هنرمندان کانادا و ویزای ورزشکاران هم شناخته می‌شود.
مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری Express Entry
اکسپرس اینتری یک سیستم مهاجرتی مب

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

09015940289

تاریخ عضویت: بهمن ۱۶, ۱۴۰۰
  • آگهی ای از این کاربر پیدا نشد !

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های مشابه