پخش عمده لوازم آشپزخانه و ظروف هتلی و رستورانی

2 هفته قبل در
کد آگهی : 196719
    قیمت11,111 تومان
    استان / شهر تهران

مغازه داران و فروشندگان ظروف آشپزخانه در سراسر کشور
آیا به دنبال یک فروشگاه برای خرید عمده لوازم آشپزخانه ارزان و با کیفیت هستید؟
صاحبان شرکت ها، هتل ها و رستوران های سراسر کشور آیا به دنبال یک مرکز مطمئن برای تامین ظروف و تجهیزات کسب و کار خود هستید؟
ما با افتخار پخش عمده لوازم آشپزخانه و ظروف هتلی را با قیمت‌های بسیار مناسب و جذاب ارائه می‌دهیم. این محصولات بسیار پرفروش و مورد توجه هستند و امکان ارسال فوری آن‌ها به تمام شهرستان‌ها وجود دارد
در فروشگاه احسان شما می‌توانید انواع ظروف سفید ، خط طلا و آفرینش های چینی مقصود، ظروف گرد و مربع چینی تقدیس ، ظروف لب طلا شیک چینی لمون ، چینی پارس و ظروف سفید سرامیکی را با قیمت‌های بسیار مناسب تهیه کنید. همچنین، ما نمایندگی انواع ظروف چینی سفید هتلی را نیز در اختیار داریم تا شما بتوانید از بهترین‌ها بهره مند شوید.
با ما تماس بگیرید تا جزئیات بیشتری را درباره محصولات و قیمت‌ها بدانید. این فرصت را از دست ندهید و لوازم آشپزخانه و ظروف هتلی با کیفیت و ارزان را از ما بخواهید.
لینک کانال تلگرام
telegram.me/forooshgahehsan

لینک اینستاگرام
http://instagram.com/ehsanstore

ارسال پیام از طریق روبیکا و تلگرام :
۰۹۱۹۴۰۶۲۶۹۷
تلفن تماس:
۰۲۱۵۵۳۵۹۷۲۶
۰۹۱۲۷۲۷۳۷۶۲

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه