پخش عمده پلاستیک ایران

2 سال قبل در
کد آگهی : 165257
    قیمتتماس بگیرید
    استان / شهر ایران

پخش عمده پلاستیک ایران
پخش عمده پلاستیک و لوازم خانگی ایران در تهران با توجه به داشتن ارتباطی گسترده با تولید کنندگان پلاستیک و لوازم خانگی و دارا بودن نمایندگی فروش بسیاری از کارخانه ها توانایی تهیه وتوزیع اقلام بسیاری را دارا می باشد . این مرکز پخش بیش از ۷۰۰۰ قلم کالای پلاستیک، بلور و لوازم خانگی را از برترین برندهای ایرانی و خارجی یکجا جمع نموده تا بتواند برای شما همکاران گرانقدر پایگاهی مناسب جهت خرید و سفارش محصول باشد . داشتن نمایندگی کارخانه های مطرح و بزرگی همچون ناصر پلاستیک ، لیمون، زیباسازان و … ده ها عنوان دیگر این پخش را به یکی از مناسبت ترین پخش های تهران جهت خرید تبدیل نموده است .
برای دیدن محصولات ما به آدرس سایت شرکت مراجعه نموده و یا در گوگل ایران پلاستیک را جستجو بزنید. همچنین می توانید برای دریافت لیست قیمت محصولات کارخانه های پلاستیک با همکاران فروش ما تماس حاصل نمایید.
www.iranappliance.net
۰۹۱۲۴۷۲۱۴۶۷ آزادی

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

plasticamini

تاریخ عضویت: خرداد ۷, ۱۳۹۸
  • آگهی ای از این کاربر پیدا نشد !

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های مشابه