چه هنگام ماشین آلات بسته بندی نیاز به تعمیر دارند

چه هنگام ماشین آلات بسته بندی نیاز به تعمیر دارند

تعمیرات و سرویس مداوم ماشین آلان بسته بندی یکی از مهمترین وظایف در  شرکت های بزرگ بسته بندی و صنعتی میباشد. در صورت خرابی هر دستگاه تولید مجموعه به مشکلات شدیدی روبرو میشود. و از اینرو باید قبل از کار افتادن کامل دستگاه سرویس های لازم انجام بگیرد.

خدمات ماشین آلات بسته بندی که نیاز به سرویس مداوم دارد عبارتند از:

تعمیر دستگاه بسته بندی حبوبات

تعمیرات دستگاه بسته بندی به دلیل پیچیده بودن و پیشرفته بودن مشکلتر از انواع دیگر است. تعمیرکار دستگاه بسته بندی باید به علم برنامه نویسی plc و توزین و لودسل و مکانیک و حرارت آگاهی کامل داشته باشد. انواع دستگاه بسته بندی که در صنایع حبوبات و شکر و قند و …مورد استفاده قرار میگیرن بیشتر از نوع توزین دار که تک و دو چهار توزین هستند استفاده میشود ولی انواع مولتی هد هم وجود دارند در مواردی از انواع کاسه ای استفاده میشود که نیاز به سرعت بالا و تعمیرات کمتر است و تغیر وزنی ندارند استفاده میشود.

 

تعمیر دستگاه شیرینگ پک تونلی

دستگاه شیرینگ در اکثر شرکت های تولیدی موجود است و فراوانی آن نصبت انواع دستگاه بسته بندی بسیار بیشتر است. تعمیرات دستگاه شیرینگ پک از انواع دیگر ساده تر است و بیشتر تعمیرات مکانیکی است.

تعمیرکار دستگاه شیرینگ پک باید از اصول اولیه شیرینگ کردن محصولات اطلاع کامل داشته باشد.

 

ماشین آلات بسته بندی

 

تعمیر دستگاه استرچ پالت

تعمیرات دستگاه استرچ پالت به صورت کامل است که اکثر مشکلات در خطای plc یا میکروسویچ ها است. نام این دستگاه در بازار نیز به نام های پالت پیچ یا استرچ رول یا سلفون پالت یا استرچ پالت گردان نیز گفته میشود. تعمیرکاران استرچ پالت باید در ابتدا فرمان های رسیده به plc را کنترل کنند و از پاسخ دهی درست سیستم هوشمند مطمین شود.

بیشتر بدانید!  بهترین کولینگ و دستگاه لیزر کدام است؟ - خرید دستگاه لیزر از بهترین نمایندگی

تعمیر دستگاه استرچ پالت در چند مرحله صورت میگیرد.

۱) بخش برق و تابلو برق

۲) سلامت الکتروموتورها

۳)سلامت گیریبکسها

۴)سلامت زنجیرها

تعمیرکار دستگاه استرچ پالت لازم است بر امور الکترومکانیک واقف باشد و سرویسکاری این دستگاه را بسیار خوب اجرا کند.

 

اگر نیاز به متخصص تعمیر دستگاه استرچ پالت باشد ما متخصص تعمیرات و سرویسکاری انواع دستگاه بسته بندی و تعمیر دستگاه شیرینگ پک هستیم و میتوانیم بهترین خدمات را به شرکت های مختلف صنعتی دهیم.

خدمات ما شامل:

تعمیر و سرویس دستگاه بسته بندی
تعمیر و سرویس دستگاه شیرینگ پک
تعمیر و سرویس دستگاه استرچ پالت

تعمیرکار و سرویسکار  دستگاه بسته بندی حبوبات  و شیرینگ پک و استرچ پالت سبحان مومن صفایی با سابقه‌ای ۱۵ ساله در تعمیر و سرویس انواع دستگاه بسته بندی(حبوبات و شکر و قندو..) دستگاه شیرینگ پک و انواع پر کن مایعات رقیق و غلیظ و پودری و انواع ساشه و سطرف دوخت (مایعات و پودر و قهوه) و تعمیر دستگاه استرچ پالت صنعتی و گردان است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)