فروش بیشتر محصولات با ارسال پیامک های هدفمند

فروش بیشتر محصولات با ارسال پیامک های هدفمند

ارسال پیامک هدفمند یکی از نکات اساسی برای افزایش فروش کسب و کارهاست و صاحبان کسب و کارها باید به آن توجه کنند.

اگر نتوانید محصولات و خدمات خود را با برنامه و استراتژی درست به دست مخاطبان هدف برسانید بازخورد خوبی از تبلیغات دریافت نخواهد کرد و با خود فکر می کنید شاید مشکل از محصولات و خدامت شما باشد؟

در واقع اینطور نیست شما برای تبلیغات پیامکی باید با استفاد از امکاناتی که در سرویس های پیامکی وجود دارد به ارسال پیامک هدفمند بپردازید تا فروش بیشتری کسب کنید. در ادامه با ما همراه باشید با معرفی روش های ارسال پیامک هدفمند به شما در فروش بیشتر کسب و کارتان کمک کنیم.

فروش بیشتر محصولات با ارسال پیامک های هدفمند

 

ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند چیست؟

ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند یکی از رو شهای موثر در بازاریابی ست که اگر با استراتژی درست و مناسب اجرا شود موجب افزایش فروش و سودآوری کسب و کار شما می شود. در این روش بازاریابی، پیامک های تبلیغاتی را برای افرادی که به خدمات و محصولات شما علاقه مند هستند ارسال می کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند با توجه به معیارهایی مانند سن، جنسیت، علایق ، نیاز و محل زندگی و… انجام می شود و نرخ بازخورد بالایی دارد و افزایش فروش را برای شما دارد.

انواع روشهای تبلیغات پیامکی هدفمند برای افزایش فروش

ارسال اس ام اس تبلیغاتی از سرویس های پیامکی با روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام از این امکانات برای گروه خاصی از افراد جامعه پیامک را به صورت هدفمند ارسال می کند و نتیجه مطلوبی را برای کسب و کارها ایجاد می کند.

بیشتر بدانید!  تعمیر کرکره برقی در مشهد

در این قسمت برخی از مهم ترین امکانات سرویس های پیامکی را برای ارسال پیامک هدفمند که منجر به افزایش فروش می گردند را برای شما توضیح خواهیم داد.

فروش بیشتر محصولات با ارسال پیامک های هدفمند

 

ارسال پیامک منطقه ای به شهر و استان

در این امکان به شماره های که در یک شهر و استان فعال هستند پیامک ارسال می کنید و برای کسب و کارهای بزرگی مانند فروشگاه های بزرگ در شهر و استان و کاربرد دارد. ارسال پیامک برای شماره هایی در سطح کشور تاثیر زیادی در جذب مشتری و افزایش فروش نخواهد نداشت؛ بنابراین ارسال پیامک به شماره هایی که در همان شهر هستند قطعاً تاثیر بیشتری در فروش و جذب مشتری خواهد داشت.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

در این امکان می توانید برای کسب و کارهای محلی پیامک هدفمند برای افزایش فروش ارسال کنید. یعنی با وارد کردن ۴ رقم کد پستی از سمت چپ به شماره هایی که در این محدوده قرار دارند پیامک ارسال کنید و موجب جذب مشتری و افزایش فروش شوید.

ارسال پیامک بر اساس مشاغل

امکان ارسال پیامک براساس مشاغل برای کسب و کارهایی که می خواهند برای گروهی خاصی از مشاغل و اصناف پیامک ارسال کنند بسیار موثر است و موجب افزایش فروش خواهد شد. مانند ارسال پیامک تبلیغاتی برای فروش لوازم بهداشتی و آرایشی به مشاغلی که مربوط به زیبایی و بهداشتی هستند هدفمند خواهد بود و تاثیر بیشتری در بازدهی بیشتر خواهد داشت.

ارسال پیامک از طریق دکل bts ایرانسل

در این روش از سایت behinpayam.com با انتخاب دکل در محدوده موردنظر برای شماره های ایرانسلی که طی دو هفته اخیر از این دکل خدمات دریافت کردند پیامک ارسال می کنند و اینگونه ارسال پیامک را برای گروهی از افراد که در این محدوده نیاز به خدمات کسب و کار شما دارند پیامک ارسال می کنید و موجب جذب مشتری و افزایش فروش می گردید.

بیشتر بدانید!  کف کاذب اتاق سرور

فروش بیشتر محصولات با ارسال پیامک های هدفمند

 

ارسال پیامک از روی نقشه

در این روش تبلیغاتی هدفمند شما با انتخاب منطقه مورد نظر از روی نقشه به شماره هایی که در این محدوده جغرافیایی قرار دارند پیامک ارسال می کنید و برای کسب و کارهایی که در آن محدوده قرار دارند بسیاری کاربردی ست و بازخودر بالایی دارد.

ارسال پیامک از طریق دکل lbs همراه اول

این روش یکی از رو شهای ارسال پیامک هدفمند است که با تعیین مختصات جغرافیایی به شماره های مخاطب یا مشتری در ۳ حالت پیامک ارسال می کند. خروج ، ورود ، تردد

به عنوان مثال زمانی که شما در یک مرکز خرید فروشگاهی دارید و مختصات اطراف و ووردی مرکز خرید را محدوده خود تعیین می کنید با تردد افراد از مرکز خرید یا از فروشگاه شما پیامکی برای آنها ارسال و از آنها برای بازدید دعوت می شود

در حالت بعدی به محض ورود به محدوده مورد نظر از مخاطب دعوت می شود از فروشگاه بازدید کند.

در حالت آخر با خروج فرد از فروشگاه یا محدوده از فرد برای بازدید دوباره دعوت می شود یا پیامک تشکر ارسال می شود.

این امکان یکی از روش های کاربردی برای کسب و کارهاست مخصوصا رستوران ها ، فروشگاه ها ، فرودگاه برای هتل یا خرید بلیط و…

وب سرویس پیامکی

با اتستفاده از وب سرویس ارسال پیامک رایگان بهین پیام، ارسال پیامک از سایت و نرم افزار خودتان میسر شد . به راحتی و با چند کد برنامه نویسی شده آماده می توانید نرم افزار خود را به وب سرویس پیامکی آن متصل کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر وارد لینک مربوطه شوید.

بیشتر بدانید!  رایحه های مناسب ادکلن های پسرانه

کلام آخر

تنها تولید کالا  محصولات خوب و باکیفیت برای افزایش فروش و جذب مشتری کافی نیست شما باید با تبلیغات هدفمند به برند سازی و افزایش فروش محصولات و خدمات خود اقدام کنید.

تبلیغات پیامکی هدفمند به شما کمک می کنند تا بدون صرف وقت و هزینه زیاد در بین رقبا موفقیت بیشتری به دست آورید.

اگر شما هم قصد استفاده از انواع روش های ارسال پیامک برای تبلیغات هدفمند را دارید ما سامانه پیام کوتاه بهین پیام را با امکانات فوق العاده به شما معرفی می کنیم که با ارسال تبلیغات پیامکی هدفمند به جذب مشتری و افزایش فروش کمک می کنند..

امتیاز دهید post