چگونه گالن پلاستیکی با کیفیت بخریم؟

چگونه گالن پلاستیکی با کیفیت بخریم؟

صنعت پلاستیک به ویژه انواع گالن های پلاستیکی چند سالی است که به بهترین انتخاب برای بسته بندی انواع محصولات مایع در صنایع مختلف تبدیل شده اند. دلیل این محبوبیت قطعا یک مورد نیست و صاحبان صنایع برای این انتخاب دلایل ذیل را عنوان می کنند:

  1. سبکی
  2. درد سترس بودن
  3. قابلیت پلمپ بالا
  4. تنوع سایز و رنگ بالا
  5. حمل و نقل بسیار راحت
  6. ماندگاری طولانی مدت
  7. قیمت مقرون بصرفه
  8. قابلیت سفارشی سازی
  9. جای گیری بسیار کم
  10. انبار داری بسیار راحت
  11. قابلیت انبار و دپو کردن برای طولانی مدت
  12. قابلیت چیدمان تا چندین ردیف روی یک دیگر

گروه صنعتی پویا پلاست

مواردی که گفته شد تازه بخش بسیار کوچکی از مزایای انواع گالن پلاستیکی هستند که در فرایند بسته بندی در صنایع تولید کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

راهنمای خرید گالن پلاستیکی با کیفیت

اینکه ما به عنوان مصرف کننده و یا خرید انواع گالن پلاستیکی بدانیم چگونه می توانیم به مقدار نیازمان گالن پلاستیکی حالا به هر سایز و رنگی که نیاز داریم، دسترسی پیدا کنیم و چطور می توانیم بهترین خرید گالن را داشته باشیم، تبدیل به یک نیاز بسیار مهم شده است.

چرا که در هر صنعتی محصولات تولید شده از نظر کیفیت و سطح مرغوبیت مواد بکار رفته در فرآیند تولید بسیار متفاوت هستند. در ادامه به بیان نکاتی جهت انتخاب گالن پلاستیکی با کیفیت می پردازیم.

  • استفاده از مواد پلی اتیلن درجه یک
  • انجام کلیه تست ها قبل از تولید انبوه
  • امکان سفارشی سازی رنگ، ثبت برند بر بدنه گالن
  • امکان ارسال نمونه گالن قبل از خرید نهایی
  • امکان بازبینی گالن ها قبل از بارگیری و ارسال
  • عدم بکار گیری مواد بازیافتی و در اصطلاح آسیاب در فرایند تولید انواع گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی
  • گالن ها حتما باید به همراه درب به فروشنده ارائه شوند. فروش گالن بدون درب شما را به دردسر خواهد انداخت.
بیشتر بدانید!  کشت بافت چیست و سود ان در کشاورزی چیست؟

تصویر دبه 20 لیتری

 

پر مصرف ترین گالن پلاستیکی در فصل پاییز

فصل پاییز که از راه می رسد خانم های خانه دار و یا افرادی که به عنوان فروشنده محصولات خانگی (مربا، ترشی، سبزی و…) فعالیت می کنند، با حجم کاری بسیار بالایی مواجه می شوند. تهیه و آماده کردن ترشی، شور، مربا، سبزی قرمه و هزاران مورد دیگر و نگهداری همگی اینها برای فصل سرما. از دغدغه های اصلی خانم ها در پاییز می شود.

تهیه مواد اولیه و طی کردن فرایند سخت آماده سازی از یک سو و از طرف دیگر بسته بندی و نگهداری محصولات به گونه ای که هیچ گونه آسیب و خللی در دراز مدت برای محصولات بوجود نیاید، ذهن خانم ها به شدت درگیر می کند. گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و بروز شدن محصولات پلاستیکی هم نتوانسته جایگزی انتخاب قدیمی و مطمئن سالهای دراز مادران شود.

در این فصل خرید دبه ۲۰ لیتری پلاستیکی قدیمی که همگی ما آنها را همیشه در حیات و انبار خانه مادران و مادربزرگان دیده ایم اوج می گیرد. این مطلب نشان دهنده این است که هنوز هم دبه پلاستیکی بهترین انتخاب برای تولیدات این مدل محصولات به مقدار زیاد و نگهداری طولانی مدت است. می توانید برای خرید دبه بیست لیتری از طریق اینترنت به سایت های فروش مواد پلاستیکی نیز سایت فروشگاه اینترنتی پویا پلاست سر بزنید.

تولید کننده گالن 5 لیتری

 

انتخاب بهترین سایز گالن پلاستیکی برای تمام مایعات صنعتی

گالن ۵ لیتری پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه پلی اتیلن مرغوب و با کیفیت بالا طراحی و تولید شده است. استفاده از مواد PE سبب شده تا در مقابل اکسید کننده ها بسیار پایدار بوده و به راحتی اکسید نشود. ضربه پذیری بالا، مقاومت شیمیایی حداکثری و همچنین مقاومت در برابر نور و حرارت و فشار، از مهمترین ویژگی های این گالن ۵ لیتری استثنایی می باشد. شکل ظاهری منظم و مکعبی شکل و بهره مندی از امکان چیدمان ظرف روی یکدیگر، سبب شده تا تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ظروف پلاستیکی صنعتی گالن ۵ لیتری کود و سم را به صورت ویژه در سبد خرید خود قرار دهند.

بیشتر بدانید!  مقایسه جدول سنگی با جدول بتنی

انواع گالن ۵ لیتری تولید شده پویا پلاست قادر است انواع مختلف مایعات را به میزان بیش از ۵ لیتر در خود به بهترین نحو نگهداری نماید. همچنین این گالن دارای یک دسته مقاوم و ثابت با فضای مناسب برای دستان بزرگ است، به همین دلیل به راحتی قابل حمل و جابجایی است. مشتریان گرامی به راحتی می توانند نام محصول، شرکت، لوگو و اطلاعات تماس خود را در تیراژهای بالا بر روی این محصول حک نمایند.

گالن۵ لیتری از استحکام، سختی و دوام بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت بالای گالن ۵ لیتری به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک است که با نظارت دقیق از پتروشیمی های برتر کشور تهیه می گردد. درب محکم و آب بند گالن ۵ لیتری پلی اتیلن در تنوع رنگی بالا به شما این امکان را می دهد تا حدود زیادی دست تان برای سفارشی نمودن محصول نهایی باز باشد.

ویژگی گالن پنج لیتری

  • درب های مستحکم و ضد ریزش
  • بدنه بسیار مقاوم و محکم
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • موفقیت حداکثری در تست پرتاب
  • قدرت تاب آوری بالا در زمان چیدمان گالن ها روی هم

کاربرد گالن ۵ لیتری پلاستیکی

آب، بنزین، انواع کود و سم کشاورزی، ظروف پلاستیکی برای روغن موتور، روغن صنعتی و روغن خوراکی، مواد شیمیایی، انواع چسب، رنگ و رزین، شوینده صنعتی و خانگی، انواع اسید، افزودنی بتن، صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان، پتروشیمی، الکل و مواد ضدعفونی کننده، صنایع غذایی مناسب باشد.

به طور کلی هر نوع مایعی را می توان با خیال آسوده و در بهترین حالت ممکن در گالن ۵ لیتری کود و سم بسته بندی و عرضه کرد. بطوریکه هیچ گونه عوارض جانبی در پروسه بسته بندی مواد ایجاد نشود.

بیشتر بدانید!  رایحه های مناسب ادکلن های پسرانه

گالن ۵ لیتری از کجا بخریم؟

همانطور که بطور کامل توضیح داده شد، گروه صنعتی پویا پلاست امکان تامین گالن ۵ لیتری پلاستیکی در انواع مختلف بصورت سفارشات تیراژ بالا را دارد. با بهره گیری از دستگاه های بروز و پیشرفته در سریع ترین زمان ممکن همکاران بخش تولید سفارش های ثبت شده جهت خرید گالن ۵ لیتری پلاستیکی به دست خریداران عزیز می رساند.

امتیاز دهید post