تیک تولید کننده سینی کابل

7 روز قبل در
کد آگهی : 203206
    قیمت2,000,000 تومان
    استان / شهر تهران

سینی کابل تیک صنعت :
این شرکت از بهترین برندهای تولید کنندگان با کیفیت انواع سینی کابل های برق در کشور عزیزمان ایران است. در واحد سفارش خرید مشتریان واقعی،روزانه بهترین استعلام قیمت فروش را ارائه می دهیم. همچنین در قسمت تولید کارخانه تولیدی تهران اتوبان آزادگان،شهرک آهن مکان و شورآباد مناسب هر نوع کابل کشی مخصوص ابعاد استانداردی از سینی ها را طراحی و آماده میکنیم.
سینی کابل برق چیست ؟
داکت فلزی مشبک برای سیستم حفظ و نظم دادن انواع کابل های برق و شبکه سینی کابل گالوانیزه است. مناسب هر نوع ساختمان و استاندارد ساختاری بصورت فلزی تولید می شوند. بهترین جنس برای ساخت سینی کابل،فلز گالوانیزه فابریک ، آبکاری گرم سپس استنلس استیل می باشد. جنس پلاستیکی سینی ها از پی وی سی ، پلی اتیلن و فایبرگلاس است. سینی کابل های برق مانند تمام پروفیل های استاندارد طول عرض ارتفاع و ضخامت دارند. با این تفاوت که روی آنها کاور و درب گذاشته می شود. کابل ها مخصوصاً فشار قوی در عبور دادن جریان برق مدار دارای نوسان با حرارت زیاد هستند. برای کاهش مقدار حرارت جریان و پیشگام در پایین آوردن دما قسمت زیر سینی های کابل سوراخ کاری می شود. در بازار خرید و فروش ایران پانچ شناخته می شود و دیگر کاربرد اصلی این سوراخ ها اتصال دادن اتصالات به هم است.
تفاوت قیمت سینی کابل گالوانیزه آبکاری گرم با معمولی :

سینی عرض ۷۰ سانت گالوانیزه گرم ضخامت ۱/۵ – ۱۴۸۹۰۰۰ تومان ضخامت ۲ – ۱۷۲۵۰۰۰ تومان
سینی عرض ۶۰ سانت گالوانیزه گرم ضخامت ۱/۵ – ۱۳۰۳۰۰۰ تومان ضخامت ۲ – ۱۵۱۰۰۰۰ تومان
سینی عرض ۵۰ سانت گالوانیزه گرم ضخامت ۱/۵ – ۱۱۱۸۰۰۰ تومان ضخامت ۲ – ۱۲۹۴۰۰۰ تومان
سینی برق عرض ۴۰ سانت گالوانیزه گرم ضخامت ۱/۵ – ۹۳۱۰۰۰ تومان ضخامت ۲ – ۱۰۷۸۰۰ تومان
ارتفاع دیواره سینی برق برای کابل ها :
قسمتی که از سمت افق به سمت بالا ۴ یا ۵ سانت خم زده می شود و شکل عمودی به خود می گیرد ارتفاع سینی کابل است. در هر دو طرف لبه ها این خم انجام می گیرد. تا اینجا سینی با سه ضلع مستطیلی با عمق استاندارد ساخته شده است که وظیفه پوشش دادن کابل های برق از سمت دیواره را به عهده دارند.
روش انتخاب ، تولید و طراحی برای کاهش قیمت سینی کابل گالوانیزه :
در فاز طراحی انواع سینی کابل های برق و ارزیابی هزینه های جانبی،انتخاب نوع و تعداد سیم و کابل ها صورت میگیرد. در صورت بررسی نکردن مناسب این فاز توسط کارفرمایان باعث به تعویق افتادن فرآیند می شود. بنابراین باعث تاخیر در برنامه ریزی می شود همچنین نیازهای آینده برآوده نمی شود. فلز گالوانیزه نامناسب برای ارزان تر شدن قیمت سینی کابل و در نظر نگرفتن ملاحظات الکتریکی می تواند باعث بروز مشکلات بی شماری شود. در نتیجه طراحی ضعیف،نصب ناقص،اضافی آمدن ساپورت ها و نگرانی در امنیت راه اندازی و حتی آسیب دیدن کاور کابل ها می شود.

۱/۵ - (۱ امتیاز)
11 بازدید کل ، 1 امروز

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

سعید شریفی

تاریخ عضویت: مهر ۷, ۱۴۰۳
  • آگهی ای از این کاربر پیدا نشد !

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های مشابه