نمایندگی فروش سوئیچ اترنت صنعتی ۸ پورت موگزا

3 روز قبل در
کد آگهی : 202593
    قیمتتماس بگیرید
    استان / شهر قزوین، خیابان نادری شمالی، نبش کوچه شیرخورشیدی، پلاک 257، طبقه دوم، واحد 4

– کد فنی: EDS-208A
سوئیچ های اترنت صنعتی ۸ پورت سری EDS-208A از استاندارد IEEE 802.3، IEEE 802.3u/x، ۱۰/۱۰۰ full/half-duplex و MDI/MDI-X auto-sensing پشتیبانی میکنند. سری EDS-208A دارای ورودی های برق اضافی ۱۲/۲۴/۴۸ VDC (9.6 تا ۶۰ VDC) است که می تواند به طور همزمان به منابع برق مستقیم DC متصل شود.

سوئیچ صنعتی EDS-208A برای محیط های صنعتی خشن مانند پروژه های دریانوردی (DNV/GL/LR/ABS/NK)، ریلی، بزرگراه ها یا پروژه های موبایل (EN 50121-4/NEMA TS2/e-Mark) یا مکان هایی با شرایط کاری خطرناک (Class I Div. 2, ATEX Zone 2) که با استانداردهای FCC، UL یا CE مطابقت دارند، طراحی شده است.

این سری از سوئیچ ها با محدوده دمای کاری استاندارد ۱۰- تا ۶۰ درجه سانتیگراد یا با دمای کاری گسترده ۴۰- تا ۷۵ درجه سانتی گراد ( سری T) ارائه شده اند.

همه مدل ها تحت یک تست سوختگی ۱۰۰% ( یا همان ۱۰۰% burn-in test) قرار می گیرند تا این اطمینان حاصل شود که توانایی کار کردن در محیط های صنعتی سخت و ویژه را دارند.

علاوه بر این سوییچ صنعتی EDS-208A موگزا دارای سوئیچ DIP برای فعال/ غیر فعال کردن حفاظت در برابر broadcast storm هستند که این سوئیچ را به گزینه مناسبی برای استفاده در کاربردهای صنعتی فراهم میکند.

امتیاز دهید ad_listing

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه