فروش عمده برگ و گل اورگانو در دایاسنتر

1 هفته قبل در
کد آگهی : 203648
    قیمتتماس بگیرید
    استان / شهر تهران

اورگانو، ادویه سلامتی!
چقدر در هنگام استفاده از ادویه، به خواص آن فکر می کنید؟ دوست دارید غذای شما علاوه بر خوشمزگی، ارزش غذایی هم داشته باشد؟
ادویه اورگانو با طعم تلخ و کمی تند و عطری قوی، تنها یک ماده غذایی محسوب نمی شود بلکه این گیاه، دارای خواص دارویی و بهداشتی نیز می باشد. اورگانو، ادویه ای حاوی آنتی اکسیدان، دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتری و ضد قارچ است که به بهبود عملکرد دستگاه گوارش نیز کمک می کند. مزه اورگانو تند، تلخ و کمی خاکی است که با یک حس گرم و معطر همراه است. طعمی متمایز دارد که وقتی به غذاها اضافه می شود، ترکیبی از طعم های تلخ و شیرین را به وجود می آورد و حس تازگی و عطر دلپذیری ایجاد می کند. در آشپزی، اورگانو انتخابی ایده آل برای انواع غذاهاست. از پیتزا و پاستا گرفته تا سس ها و سالادها. این گیاه به سادگی می تواند طعم غذاهای شما را متحول کند و حس تازگی و طراوت به آنها ببخشد. این طلای سلامت را فراموش نکنید!
توجه داشته باشید که اورگانو طبیعی و خالص، عطر و طعمی غنی تر دارد و تاثیرات سلامتی بیشتری ارائه می دهند. با استفاده از اورگانو طبیعی و ارگانیک، مطمئن باشید که بهترین ها را برای سلامتی خود و خانواده تان انتخاب کرده اید.
بنابراین دیدید که چقدر جای این ادویه در قفسه ادوی جات تان خالی ست! همین حالا سفارش تان را از طریق سایت دایا سنتر ثبت کنید تا هم طعمی جدید به آشپزخانه تان اضافه کنید و هم از خریدی راحت، لذت بخش و به صرفه لذت ببرید. یا برای دریافت لیست قیمت عمده با ما در ارتباط باشید.
واتس اپ،تلگرام، روبیکا: ۰۹۰۳۶۲۱۰۴۲۹ رمضانی

امتیاز دهید ad_listing

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

علی رمضان

تاریخ عضویت: مهر ۱۵, ۱۴۰۳
  • آگهی ای از این کاربر پیدا نشد !

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های مشابه