آذر عایق پارتاک عایق اکس پی اس فوم عایق (عایق XPS) اصفهان و انواع عایق پشم سنگ

2 ماه قبل در
کد آگهی : 195295
    قیمت100 تومان
    استان / شهر اصفهان دروازه دولت ارگ جهان نما ورودی 4 طبقه 2 واحد 212

فوم عایق XPS اصفهان (اکس پی اس) جدید ترین نسل از فوم های عایق می باشد از خصوصیات بارز این فوم تبادل حرارتی ۰.۰۰۳ درصد و جذب رطوبت ۰.۰۲ درصدی از جنس پلی استایرن انبساطی بوده،ضمنا عدم جذب رطوبت سبب ماندگاری این عایق می شود
عایق XPS اصفهان دارای ویژگی عایق حرارتی تا حدود عایق صوتی و عایق رطوبتی می باشد و این ویژگی های منحصر به فرد عایق XPS را از دیگر عایق های موجود در بازار متمایز می سازد . شرکت آذر عایق پارتاک توزیع کننده انواع مدل های عایق اکس پی اس در اصفهان در سایز ها و ابعاد مختلف مطابق با نیاز مشتری می باشد .
ضریب انتقال حرارت بسیار پایین و مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ رطوبت و عبور صوت و فشار به وجود می آورد . عایق های XPS اصفهان از دسته عایق های سرد محسوب شده و نسوز نمی باشند و عایق حرارتی هستند
مناسب برای اجرای عایق در سقف ، اجرای عایق دیوار ها ، اجرای عایق سردخانه ها ، اجرای سیستم گرمایش از کف و …. عایق های اکس پی اس در مواردی دارای روکش گچی می باشند که بهترین جایگزین برای حجم سازی های داخل ساختمان می باشد ، این نوع عایق شبیه به ساندویچ پنل می باشد با این تفاوت که روی دو طرف عایق اکس پی اس ورقه ای نازک در حدود ۲ میلیمتر از گچ کشیده شده است تا بتوان جهت حجم سازی مورد استفاده قرار گیرد ، نوع گچ کار شده در این عایق ها به صورتی است که کمترین میزان جذب رنگ را دارد و با حداقل میزان رنگ میتواند زیباترین نما را به خود بگیرد .
پشم سنگ در گروه عایق های حرارتی از الیاف معدنی است که ماده اصلی آن سنگ های بازالت و از گروه سنگ های آذرین می باشد . پشم سنگ عایق حرارتی و صوتی با تحمل دمای +۷۵۰ درجه سانتیگراد و تحمل برودتی -۳۰ درجه سانتیگراد است.
عایق حرارتی پشم سنگ مانند نوعی حفاظ در برابر آتش شناخته می‌شود و آتش‌گیر نمی‌باشد. پشم سنگ در انواع پشم سنگ خام فله، پشم سنگ لوله ای ، پشم سنگ پتویی ، پشم سنگ لحافی، پشم سنگ تخته ای فشرده تولید شده و کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف از جمله نیروگاه پالایشگاه تاسیسات ساختمانی و صنایع غذایی دارد از جمله مصرف پشم سنگ در صنایع ساختمانی می توان به استفاده از عایق پشم سنگ برای عایق کاری سازه‌های فلزی اشاره کرد، ستون‌ها و تیرهای ساختمان را با پشم سنگ با روش‌های مناسب عایق کاری می‌کنند و حتی تا ساعت ها در صورت تداوم حریق برای سازه هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید. عایق پشم سنگ بهترین جایگزین برای پشم شیشه است و کاملا به از مواد طبیعی معدنی ساخته شده و الودگی های پشم شیشه را ندارد ، از عایق پشم سنگ می توان در ساخت کانکس ها سوله ها و سرد خانه ها استفاده نمود .
انواع عایق های پشم سنگ به شرح ذیل می باشد
عایق لحافی پشم سنگ (فنو فلت phenofelt)
پانل تخته ای پشم سنگ یا برد پشم سنگ
عایق لوله ای پشم سنگ
الیاف فله پشم سنگ (ایزوترم)
عایق پتویی پشم سنگ ایزوبلانکت (Isoblanket)
آدرس دفتر مرکزی : اصفهان میدان امام حسین (دروازه دولت) خیابان باب الرحمه ارگ عظیم جهان نما ورودی چهار طبقه دو واحد ۲۱۲ www.azarayeghco.com
تلفن : ۰۳۱۳۲۱۲۱۰۶۶ – ۰۹۱۳۱۰۵۶۰۱۶ – ۰۹۱۳۳۱۶۶۷۱۳

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه