جشنواره بو علی سینا

2 هفته قبل در
کد آگهی : 202412
    قیمتتماس بگیرید
    استان / شهر اذربایجان غربی

جشنواره بو علی سینا یکی از مهم‌ترین و معتبرترین رویدادهای علمی و نوآورانه در ایران است که با هدف ترویج خلاقیت و نوآوری و همچنین حمایت از اختراعات و ایده‌های ملی برگزار می‌شود. این جشنواره با نام‌گذاری به افتخار ابن سینا، فیلسوف و دانشمند بزرگ ایرانی، به‌دنبال شناسایی و پرورش استعدادهای جوان در حوزه‌های مختلف علمی، فناوری و نوآوری است.

جشنواره بو علی سینا بستری مناسب برای محققان، مخترعان و صاحبان ایده‌های خلاق فراهم می‌کند تا ایده‌های نوآورانه خود را به نمایش بگذارند و در عرصه‌های مختلف از جمله فناوری‌های نوین، صنعت، کشاورزی، و بهداشت به رقابت بپردازند. همچنین، این رویداد فرصتی است برای آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و تجاری‌سازی اختراعاتی که می‌توانند به توسعه کشور کمک کنند.

این جشنواره با حضور متخصصان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، به افراد خلاق و نوآور امکان می‌دهد تا با معرفی طرح‌ها و ایده‌های خود، از حمایت مالی و فنی برای توسعه پروژه‌هایشان بهره‌مند شوند.

https://mokhtareshoo.com/festival

امتیاز دهید ad_listing
17 بازدید کل ، 1 امروز

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

Mokhtareshoo

تاریخ عضویت: شهریور ۱۵, ۱۴۰۳
  • آگهی ای از این کاربر پیدا نشد !

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های مشابه