ویژگی استابلایزر دلتا

2 سال قبل در
کد آگهی : 172800
    قیمتتماس بگیرید
    استان / شهر تهران

استابلایزر یا تثبیت کننده دلتا دارای ویژگی های زیادی می باشد و همچنین برای کارری های بسیار بالا از آن ها استفاده میکنند از تثبیت کننده های ولتاژ و یا استابیلایزر ها برای مصارف اداری ، خانگی ، کارخانه جات و …. استفاده می شود به همین دلیل استابلایزر دلتا دارای فروش بالا و خاستار زیاد خود می باشد اما یکی دیگه از دلیل های مهم برای خرید استابلایزر دلتا مزایای و ویژگی های بسیار خوب این دستگاه می باشد نظیر
محصولات دلتا Delta دارای کیفیت متفاوت با طراحی ویژه جهت کارکرد مداوم با طول عمر حداقل ۱۰ سال بدون تعمیر می باشد.
محصولات کمپانی دلتا Delta دارای استاندارد CE و iso9001 بوده و در حال حاضر به بیش از ۵۶ کشور جهان صادر می شود.
انواع استابلایزر یا تثبیت کننده ولتاژ دلتا Delta در رنج های توانی ۵۰۰ الی ۲۰۰۰۰ کیلو وات در مدل های استابلایزر تک فاز و ۳۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰ کیلو وات در مدل های استابلایزر سه فاز قابل ارائه است .
کمپانی بزرگ دلتا Delta مجهز به ۶ خط تولید پیشرفته در تولید محصولات اتوماسیون صنعتی و استابلایزر است که ۲ خط تولید آن به صورت کاملا رباتیک در حال تولید استابلایزر های سرو موتوری با کیفیت بالامی باشد.
استابلایزر های دلتا Delta در تمامی رنج ها به مجهز به صفحه نمایش و هسته ای داخلی تماما مس ودارای سیستم حفاظتی ولتاژ و جریان و تکنولوژی روز دنیا است.
محصولات دلتا Delta دارای یک سال گارانتی طلایی و ۱۰سال خدمات پس از فروش است.
مهندسین و متخصصین ما می توانند برای خرید بهترین استابلایزر به شما عزیزان مشاوره رایگتن ارائه دهند برای خرید استابلایزر دلتا با مشاورین ما تماس بگیرید.
۰۹۱۹۷۵۲۹۰۷۶
ادرس:
لاله زار جنوبی کوچه بوشهری پاساژ تهران الکتریک ط اول واحد ۲۳۲

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

استابلایزر

تاریخ عضویت: مرداد ۳, ۱۴۰۱
  • آگهی ای از این کاربر پیدا نشد !

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های مشابه