فروش انواع خازن های کولری، خشک،روغنی

2 سال قبل در
کد آگهی : 163875
    قیمتتماس بگیرید
    استان / شهر تهران

همان طور که می دانید به علت گرم شدن محیط در فصل تابستان مخصوصا در ماه تیر کاربرد فن ها، پنکه ها، کولر های گازی و یا اسپیلت ها زیاد می شود. کولر های گازی و یا اسپیلت ها دارای خازن های استارت برای راه اندازی می باشند که این خازن ها کاربرد زیادی در کولر گازی دارد و این نوع خازن ها تقریبا باید هر سال چک شود و آن ها را در صورت خرابی تعویض نماییم.
پارامتر های خرید خازن کولر گازی
۱. باید توجه کنیم که خازن کولری با چه ظرفیتی و همچنین چه توان و ولتاژی نیاز مندیم. اگر اطلاعات کافی در این مورد نداشتید نگران نباشید می توانید خازنی با اطلاعات خازن قبلی خود تهیه کنید و اگر اطلاعات خازن قبلی را هم در دست نداشتید می توانید از مهندسین متخصص در این عرصه کمک بگیرید.
۲. بعد از یافتن اطلاعات خازن باید دقت کنیم از چه برندی و یا شرکتی خازن را تهیه می کنیم.
۳. خازن ها دارای گارانتی نمی باشند اما شرکت هایی که خازن کولری را گارانتی میکنند نشانگر اعتماد به محصول و کارایی بالای آن محصئل می باشد پس برای خرید خازن کولری باید به گارانتی خازن نیز توجه شود.
۴. در نهایت بعد از خرید خازن می توانید آن را تست کنید و یا اگر به فروشنده خازن اعتماد دارید دیگر نیاز به این کهر نمی باشد.
فروشگاه فنی مهندسی برق و صنعت پاوراکسین دارای انواع خازن های کولری در برند های شارک، AEG، رسا، رهشاد و…. می باشد برای اطلاعات بیشتر از خازن های کولرگازی و خرید بهترین خازن و همینطور جهت دریافت کاتالوگ و مشخصات فنی خازن اسپیلت از سایت پاور اکسین دیدن فرمایید.
www.poweroxin.com
بازرگانی فنی مهندسی پاور اکسین دارای نمایندگی رسمی فروش خازن های تک ظرفیت و دو ظرفیت (دو پایه و سه پایه) شارک با دوسال گارانتی می باشد خازن های شارک دارای مواد فرانسوی با بالاترین کیفیت در ایران تولید می شوند. خازن های فلزی شارک دارای دو سال گارانتی می باشد که این خودش نشاندهنده کیفیت بالای خازن می باشد جهت خرید و در یاقت لیست قیمت خازن کولر گازی شارک با مهندسین و متخصصین فروش خازن مجموعه بزرگ پاور اکسین تماس حاصل فرمایی. مشا.رین ما حاضر خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.
۰۲۱۳۳۹۰۲۲۰۹
۰۹۱۹۷۵۲۹۰۷۶

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه