رله امر جنسی mypnoz

2 سال قبل در
کد آگهی : 167645
    قیمتتماس بگیرید
    استان / شهر لطفا برای مراجعه حضوری تماس حاصل فرمایید

رله‌های حفاظتی PNOZ عملکردهای ایمنی مانند توقف اضطراری، دروازه‌های ایمنی، موانع نور، شبکه‌های نور، کنترل‌های دو دست، کنترل سرعت، توقف و بسیاری موارد دیگر را کنترل می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های رله امر جنسی یا رله‌های حفاظتی پیلز سادگی نصب رله‌های بروز شده سری MYPNOZ می‌باشد چراکه آن‌ها مونتاژ شده و به راهتی متوان آن ها را نصب و راه اندازی نمود.
دلیل انتخاب رله امر جنسی
برای این که بتوانیم ۱۶ ورودی را در ماشین‌آلات ایمن نماییم باید از رله حفاظتی پیلز سری MYPNOZ استفاده نماییم
در صورتی که به یک راه حل ایمنی نیاز داشته باشید که به صورت جداگانه با برنامه شما هماهنگ شود باید از رله حفاظتی پیلز سری MYPNOZ استفاده کنیم.
زمانی که می‌خواهید پیوندهای AND و OR را کار کنید باید از رله امر جنسی MYPNOZ استفاده نماییم
بعضی مواقع پیش میاد که زمان برای آموزش جدید یک نرم افزار برای پیاده سازی قطعه نداریم پس در این مواقع می‌توانیم از رله ایمینی پیلز سری MYPNOZ استفاده کنیم.
اگر دنبال یک راه حل اقتصادی در مکان یا فضای کابینت کنترل خودمان هستیم رله پیاز سری MYPNOZ بسیار گزینه مناسبی برای ما می‌باشد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مدل ها رله امر جنسی و کاربرد و همپنین ویژگی رله های ایمنی pnoz از سایت پاوراکسین دیدن فرمایید
www.poweroxin.com
جهت خرید رله های حفاظتی my pnoz و دریافت لیست قیمت انواع رلع عای امر جسی برند پیلز با مهندسین و متخصصین مشاور فروش رله های ایمنی امر جنسی فروشگاه فنی مهندسی برق وصنعت پاوراکسین تماس بگیرید.
۰۲۱۳۳۹۰۲۲۰۹
۰۹۱۹۰۷۶۴۳۷۶

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه