رله امرجنسی برند پیلز

2 سال قبل در
کد آگهی : 171371
    قیمتتماس بگیرید
    استان / شهر برایم راحعه حضوری تماس حاصل فرمایید

عملکرد و یا کاربرد رله پیلز آلمان به این صورت است که در هنگام وارد شدن جریان نسبتاً ضعیف به سیم پیچ، سیم پیچ و هسته آهنی به آهنربا تبدیل شده و بعد از غلبه بر فنریت صفحه پلاتین، آن را به سمت هسته سیم‌پیچ حرکت می‌دهد و باعث اتصال کنتاکت‌ها به یکدیگر و عبور جریان می‌شود.
هدف از استفاده رله ایمنی و حفاظتی PILZ به دین گونه می‌باشد که از نیروی انسانی و همچنین دستگاه در برابر خطر محافظت کند به همین دلیل رله‌های پیلز به رله‌های ایمنی امر جنسی معروف هستند و همین‌طور آن ها را رله‌های امر جنسی پیلز ساخت شرکت PILZ می‌نامند.
رله‌های ایمنی PNOZ و یا PILZ خطر احتمالی جانی و آسیب رسانی به دستگاه‌های کارخانه را بسیار زیاد کاهش می‌دهد. برای اطمینان از این حفاظت، Pilz برای دهه‌ها درحال‌توسعه رله ایمنی است که در بازار بیش از میلیون‌ها بار تأیید شده است.
رله پیلز PILZ PNOZ e1.1p – ۷۷۴۱۳۳
رله پیلز PILZ PNOZ X2.3P 24VACDC – ۷۷۷۳۰۴
رله پیلز PILZ P2HZ X3 24VDC – ۷۷۴۳۵۰
رله پیلز PILZ PNOZ mc3p– ۷۷۳۷۲۱
رله پیلز PILZ PNOZ mc3p– ۷۷۳۷۳۲
رله پیلز PILZ PNOZ3 3S10 – ۴۷۴۸۹۴
رله پیلز PILZ PNOZ3 5S/10 – ۴۷۴۸۵۶
رله پیلز PILZ PSSdio – I/O – ۳۰۱۱۳۰
رله پیلز PILZ PNOZ mc7p – ۷۷۳۷۲۶
رله پیلز PILZ PNOZ mo4p – ۷۷۳۵۳۶
جهت خرید رله امرجنسی برند پیلز و دریافت قیمت انواع رله های pnoz با مهندسین و متخصصین فروشگاه فنی مهندسی برق و صنعت پاوراکسین تماس حاصل فرمایید.
۰۲۱۳۳۹۰۲۲۰۹
۰۹۱۹۰۷۶۴۳۷۶

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه