مشخصات ترانس CT و ترانس جریان فشارمتوسط PT

2 سال قبل در
کد آگهی : 171906
    قیمتتماس بگیرید
    استان / شهر تهران

۱-بالاترین ولتاژسیستم
۲-فرکانس نامی
۳-نسبت تبدیل
۴-تیپ وکلاس
۵-ظرفیت خازنی بین اولیه و ثانویه
۶-فاصله خزشی
۷-حداکثر بار حرارتی
ترانسفورماتور ولتاژ ۲۰ کیلوولت رزینی جهت نصب در تابلو
ترانس جریان ۲۰ کیلوولت رزینی جهت نصب در تابلو
ترانسفورماتور ولتاژ ۳۳ کیلوولت رزینی جهت نصب در تابلو
جریان ۳۳ کیلوولت رزینی جهت نصب در تابلو
PT رادیکال ، PT دو فاز
فروش جریان مگ الکتریک CT
فروش ولتاژ مگ الکتریک PT
ترانسهای ولتاژ در ولتاژهای پایین تر تنها از سیم پیچهای اولیه و ثانویه تشکیل شده اند که عایق استفاده شده در آنها اپوکسی رزین بوده که در قالبهایی شکل داده میشوند.در ورودی اولیه این ترانسها فیوز محافظ قرار میگیرد و اولیه آنها از طرف دیگر به زمین(در تک فاز) وصل میشود ودر ثانویه هم به این صورت است یعنی انتهای سیم پیچ ثانویه می باشد.کلاس دقت در اغلب ترانسهای مورد استفاده در پستها p3 است که نشان دهنده این می باشد که به میزان ۳ درصد خطا در نسبت تبدیل ترانس وجود دارد.
ترانسفورماتور جریان (CT) ، ترانس PT
از ترانسهای جریان برای تبدیل جریان زیاد به مقدار کم ( معمولاً ۵ آمپر) برای وسائل اندازه‌گیری و رله‌های حفاظتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیم پیچی اولیه ترانس جریان بصورت سری در مدار قرار گرفته و جریان آن همان جریان خط می‌باشد که مقدار آن بستگی به امپدانس بار و ولتاژ شبکه دارد. مقادیر نامی ترانسفورماتور جریان برحسب نسبت تبدیل آن مشخص می‌شود (مثلاً ۵ به ۶۰۰، ۵ به ۸۰۰ ، ۵ به ۱۰۰۰). چیزی که مهم است اندازه نامی جریان (۵ آمپر) در طرف ثانویه ترانس می‌باشد.
فروشگاه برق وقدت پاوراکسین دارای انواع ترانس های جریان رزینی در توان های مختلف و برند های MAG، AEG، و زیمنس می باشد جهت در یافت قیمت و خرید ترانس های فشار متوسط جریان باما تماس بگیرید
۰۲۱۳۳۹۰۲۲۰۹
۰۹۱۹۰۷۶۴۳۷۶

پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی روز
آگهی روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

وب گردی

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه